12 Septembrie 2016

Aeroportul Otopeni a suplimentat numarul de ghisee pe fluxul de plecari, pentru evitarea cozilor la orele de varf



Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) continua procesul de fluidizare a controlului pasagerilor la punctele de frontiera din aeroportul Otopeni, astfel ca, din 9 septembrie, calatorii au la dispozitie inca doua ghisee, respectiv patru posturi de control al documentelor, pe fluxul de plecari.

Aeroportul International Henri Coanda, sau Otopeni, este cel mai mare aeroport din tara si a inregistrat in prima jumatate a acestui an o crestere a traficului cu 16,5% fata de aceeasi perioada din 2015, pana la 4,91 milioane pasageri, scrie News.ro.

Noile masuri vin in sprijinul activitatii Politiei de Frontiera, care se confrunta cu aglomerarea punctelor de control, la orele de varf ale traficului aerian, precizeaza CNAB.

In prezent, pasagerii au la dispozitie 20 de posturi de control ale politiei de frontiera pe fluxul de sosiri si 20 de posturi de control pe fluxul de plecari, capacitatea de procesare a pasagerilor fiind aproape dublata fata de jumatatea lunii august.

”Aceasta reconfigurare vine in completarea actiunilor demarate de conducerea CNAB in luna august pentru a imbunatati si sa simplifica procesul de control, precum si pentru ca reduce timpul de asteptare al pasagerilor la controlul documentelor”, potrivit unui comunicat de presa remis News.ro.

Masura vine in contextul in care aeroportul Otopeni ar putea intra, in 2016, in categoria aeroporturilor cu un trafic anual de peste 10 milioane de pasageri, daca ritmul de crestere a numarului de calatori se mentine si in lunile urmatoare.

Pe Aeroportul International Henri Coanda au operat 37 de companii aeriene in prima jumatate a acestui an, care au transportat pasageri catre 92 de destinatii.

Anul trecut, pe aeroportul din Otopeni s-au operat in jur de 100.000 de aterizari si decolari, mai mult decat pe toate celelalte aeroporturi din tara luate la un loc.



Citeste si