12 Martie 2009

Brasovul si-a lansat brand turistic, be.live it, in cadrul Targului de Turism de la Berlin



Brasovul a lansat noul brand turistic al judetului, "be.live it", indentitatea verbala fiind conceputa in engleza pentru ca se adreseaza audientei internationale, a declarat directorul executiv al asociatiei de promovare si dezvoltare a turismului Brasov, Ionut Tata.
"Aceasta initiativa vine sa completeze proiectele de dezvoltare a infrastructurii turistice din judet, cum ar fi refacerea zidurilor vechii cetati a Brasovului, dezvoltarea domeniului schiabil Rasnov, precum si reabilitarea cetatilor istorice Fagaras, Rasnov si Rupea", a precizat Tata.

Potrivit acestuia, proiectele mentionate se pot dezvolta cu fonduri europene nerambursabile. Directorul executiv a precizat pentru NewsIn ca, in ceea ce priveste cetatea Rupea, s-a aprobat deja suma de 10 milioane de euro pentru lucrarile de reabilitare care vor incepe anul acesta.

De asemenea, in momentul de fata, se lucreaza la stabilirea sumei necesare reabilitarii cetatii Rasnov, iar pentru cetatea Fagaras, urmeaza sa se faca studiile premergatoare proiectului de reabilitare.

Referitor la infrastructura din domeniul schiabil "Rasnovul va beneficia, mai nou, de inca o partie de schi, pe langa cele aflate deja in stadiu de proiect", a declarat pentru NewsIn Ionut Tata.

Acesta a mai spus ca, in ultimii ani, judetul Brasov a beneficiat de un numar constant de turisti, respectiv 800 de mii, din care 15% sunt vizitatori straini.



Citeste si