7 Septembrie 2009

Investitie de 10.000 euro intr-o companie de marketing turistic



Turismark, primul consultant independent din industria ospitalitatii specializat in marketing, a fost deschis in urma unei investitii de circa 10.000 de euro.
Serviciile de consultanta oferite de companie se adreseaza unitatilor de cazare independente (hoteluri, vile, pensiuni), furnizorilor de alimentatie publica (restaurante, baruri, cafenele, furnizori catering), parteneriatului public-privat (in vederea promovarii unei destinatii sau a unui obiectiv turistic) precum si intregului sector turistic de petrecere a timpului liber - cluburi, locuri de joaca sau SPA-uri.

“Investitia cea mai semnificativa am facut-o in platforma online (site de companie cu content management si sistem de newslettere si de bannere, un blog de marketing in turism si un blog de idei de calatorie cu o galerie de imagini), care ne-a costat circa 4.000 de euro”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristina Vladau fondatorul Turismark

Turismark reprezinta primul consultant independent din industria ospitalitatii ce poate asigura externalizarea serviciilor de marketing si comunicare a produselor si serviciilor oferite in turism. „Ca si exemplu concret de produse si tarife oferite, bugetul pentru realizarea unui site de pensiune / hotel independent poate incepe de la 1000 euro, pentru un site simplu de prezentare, ajungand pana la 3000 euro pentru o platforma completa cu un sistem de rezervare si prezentare de imagini” a mai spus sefa Tursimark.

In plus, compania ajuta la identificarea oaspetilor ideali in industria ospitalitatii precum si la crearea actiunilor concrete de a atrage vizitatori, de a le vinde si de a-i pastra.



Citeste si