2 August 2010
Topul brandurilor turistice ale tarilor din regiune
Dupa ce Ministerul Turismului a prezentat, pe 29 iulie, la Shanghai identitatea vizuala a brandului turistic al Romaniei, Wall-Street va prezinta cateva exemple de logo-uri si slogane ale unor tari din regiune.
Bulgaria
Sloganul care insoteste logo-ul vecinilor de la sud de Dunare este "Open doors, to open hearts”.
Anul trecut, Bulgaria a fost vizitata de circa 5,5 milioane de turisti straini, iar pentru anul in curs autoritatile bulgare estimeaza o usoara crestere, pana la 6 milioane de persoane.
Macedonia
Ungaria
In 2009, doar Budapesta, capitala Ungariei, a atras circa 5 milioane de turisti.
Muntenegru
Muntenegru este un stat in sudul Europei, cu o populatie de peste 600.000 de locuitori, cu capitala la Podgorica.
Serbia
Dupa razboiul civil si despartirea de Iugoslavia, Serbia a renascut ca una dintre cele mai "fierbinti" destinatii din Europa de est.
Capitala Belgrad are o gama larga de atractii pentru turisti - muzee si galerii, restaurante, cafenele si o viata de noapte animata.
Slovacia
Slovacia este o tara fara iesire la mare din Europa Centrala, cu o populatie de peste 5 milioane de locuitori.
Un rol principal in turismul slovac il are capitala, Bratislava. Majoritatea turistilor straini provin din Republica Ceha, Germania, Regatul Unit, Italia, Polonia, Austria, Franta, Statele Unite, Japonia si Ungaria.
Polonia
Capitala Varosvia, unul dintre cele mai importante obiective turistice ale Poloniei, este supranumita "Venetia Poloniei".
Croatia
Croatia este o tara cu deschidere larga la Marea Adriatica si aproximativ 1.200 de insule, dintre care multe beneficiaza de statiuni balneare, monumente de arta si istorice.