3 / 5

Adrian Mihai, managing partner in cadrul FAN Courier

Piata de curierat a urcat in 2015 cu 10 - 15% si credem ca in 2016 va fi acelasi avans. Factorii de crestere au fost pe de o parte online-ul si e-commerce-ul, partea cea mai importanta de crestere. Alt motiv a fost faptul ca unele firme si-au externalizat serviciile. De exemplu, aveau cateva magazine in tara si nu au mai facut transportul cu masinile lor pentru ca serviciile erau prea scumpe. Si mai sunt si vanzarile din teleshopping, care sunt pe crestere. Dar toata cresterea consumului din Romania s-a reflectat intr-un fel sau altul si in cresterea pietei de curierat.


Pentru 2015, compania estimeaza afaceri de 88-89 milioane euro si o cota de piata de 23-25%. FAN Courier a fost infiintata in 1998 de oamenii de afaceri Felix Patrascanu, Adrian Mihai si Neculai Mihai. Compania are circa 4.600 de angajati, din care 1.900 in Bucuresti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri