Porsche Cayenne este, fără doar și poate, tatăl lor. Lansat în 2003, a adus un plus de vânzări considerabil pentru germani, iar varianta Turbo provoca apoplexie la acea vreme cu al său V8 de 4,5 litri și 450 de cai putere. Evident, puriștii nu l-au plăcut, dar fără Cayenne și, mai târziu, Macan, nu putem avea nici 911 sau Cayman. Acum, Cayenne nici nu mai este considerat un rău necesar, ci un etalon în segmentul său și cel mai puternic Cayenne disponibil are și un nume extrem de lung. Turbo S E-Hybrid îi zice și se laudă cu 670 de cai putere (combinat). Dacă nu-ți plac kilogramele în plus aduse de latura hibridă, Porsche oferă Cayenne Turbo GT cu 631 de cai putere. Dar și Turbo GT cântărește aproape 2,3 tone, deși este cu 222 de kilograme mai ușor decât E-Hybrid...
Date tehnice