2 / 6

Pe o scara de la 1 la 10, cat de ciudat esti?

Una dintre valorile cele mai importante ale companiei Zappos este aceea de a crea lucruri ciudate si putin amuzante, spune Tony Hsiesh, CEO-ul companiei.


Pentru a se asigura ca aduce in companie oameni care se potrivesc culturii, acesta adreseaza la angajare intrebarea "pe o scara de la 1 la 10, cat esti de ciudat?" si spune ca numarul ales nu conteaza neaparat, ci modul in care candidatii raspund. Chiar si asa, "daca aleg numarul unu, cel mai probabil nu sunt persoane care s-ar potrivi culturii companiei", afirma CEO-ul.


Tot el mai spune ca nici cei care aleg 10 nu se potrivesc companiei, considerand ca depasesc limitele acceptate.


De asemenea, la Zappos candidatii sunt intrebati si "pe o scare de la 1 la 10, cat de norocos esti in viata". Inca o data, numarul nu conteaza prea mult, insa despre cei care aleg unu se considera ca sunt genul care nu stiu de ce li se intampla lucrurile rele (dand, probabil, vina pe ceilalti). Pe de alta parte, cei raspund 10 sunt din categoria care nu inteleg de ce cum de li se intrampla atatea lucruri bune (dand, probabil, dovada de lipsa de incredere).


Foto: ESB Professional, Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri