12 / 23

Fuziuni intre agentiile locale de publicitate

Serban Alexandrescu, partener Headvertising

• Se da drumul la fuziuni intre agentiile locale de publicitate care nu mai au masa critica. Ego-urile incep sa se incline in favoarea logicii economice.
• “The Rise of the Tied-Lancer” – generalizarea “frontului dublu”. Mai pe romaneste, majoritatea angajatilor agentiilor vor face si freelance work, dupa orele de program si majoritatea free lancer-ilor vor incerca sa aiba totusi si un salariu stabil undeva.
• Incepe, in sfarsit, “Nice Digital”-ul. Adica, campanii “expresive”, cu adevarat integrate, corespunzator bugetate, cu reach serios.
• Pentru ca publicul e acum suficient de “educat digital”, exista nevoia (constientizata acum si de clienti, si de agentii), exista si satisteala, plafonarea si plictisul. Stim ce prinde, stim ce nu prinde. Avem platforme digitale stabile (nu, Facebook-ul nu va muri in 2016), si consumul de “film online” creste galopant.
• Si, foarte important, pentru ca va exista si un (modest, dar va exista) “upsurge” economic. Pentru ca “nice digital”-ul cere bani mai multi; si ei nu puteau aparea cata vreme advertiserilor nu le venea putin sange in obraji.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri