2 / 6

Strategia pentru continuarea cresterii

Dublarea numarului de francize, echilibrarea si dezvoltarea portofoliului de produse si adaptarea celor deja existente la cerintele pietei sunt elementele pe care EuroIns Romania va miza in cadrul strategiei sale de crestere si in a doua parte a anului.

“Mandatul pe care mi l-am asumat presupune o imbunatatire considerabila a serviciilor. Doresc si mi-am propus, pentru un termen mediu si lung, sa transformam compania dintr-o societate eminamente de vanzari, intr-una de vanzari si servicii”, declara Dan Bold (foto).

Pe langa dezvoltarea segmentului de vanzari, asiguratorul vizeaza si armonizarea proceselor si a fluxurilor de gestionare a dosarelor de dauna.

“Provocarea pe care mi-am asumat-o este sa construiesc un sistem eficient de gestionare a daunelor, sa implementez o cultura organizationala orientata catre piata, pentru a raspunde cat mai rapid cu putinta la solicitarile clientilor”, spune Bold.

Responsabil cu partea de vanzari, produse, marketing si reasigurare in cadrul companiei, Bucsa a declarat, desi nu a putut detalia, ca EuroIns isi doreste foarte mult sa se deosebeasca prin serviciile de despagubire de ceilalti asiguratori, astfel ca “poate vom produce inca o surpriza pe piata in acest sens, dar mai multe date vom da publicitatii in momentul in care vom reusi”.

"Dintr-un volum de vanzare axat in principal pe RCA dorim sa ne extindem si pe alte produse optionale auto, dar si pe non-auto”, explica Bold, care a adaugat ca avansul a fost normal, urmand ca EuroIns sa dezvolte celelalte segmente din portofoliu si sa raspunda daunelor.

In primul semestru al anului aflat in desfasurare Euroins a platit daune in valoare totala de 67,2 milioane de lei, 15,84 milioane de euro calculat la un curs de 4,24.

Conform legilor in vigoare, plata daunei (pentru o polita RCA sau CASCO) trebuie sa se faca in 15 zile de la depunerea, de catre pagubit, a ultimului document necesar solutionarii dosarului.

EuroIns dispune si de o retea de service-uri partenere in care decontarile se fac in baza acceptului de plata. Astfel, clientul, dupa cum spune Bucsa, nu asteapta 15 zile, isi ridica masina din service, urmand ca asiguratorul sa solutioneze plata dosarului de daune.

“Acum ne-am propus sa mergem pe RCA cu cross-selling, sa reusim o echilibrare a portofoliului in sensul dezvoltarii si pe alte forme de asigurare, cum sunt asigurarile de locuinta persoane fizice, asigurarile de raspundere, dar si cele agricole, unde vom avea o politica destul de agresiva in piata”, mentioneaza Bucsa.

Compania doreste, de asemenea, sa dezvolte noi produse pana la finele anului.

“Cam toti asiguratorii s-au concentrat pe produse adaptate contextului actual. Noi insa vrem, in urma unei analize, sa ne pozitionam acolo unde vom avea succes pe piata, si ne-am propus sa facem asta in urmatoarele 6 luni", detaliaza Bucsa, adaugand ca pana atunci vor fi facute adaptari punctuale pe produsele detinute, urmand noi lansari spre sfarsitul anului.

“Incercam sa adaptam produsul de asigurare de locuinte, de incendiu si alte calamitati pentru persoane fizice, care este destul de aproape de finalizarea adaptarii la cerintele pietei si, de asemenea, vom adapta produsul CASCO intr-un timp foarte scurt din punct de vedere al preturilor, dar si al despagubirilor prin eliminarea unor excluderi din polita”, adauga Bucsa.

Asiguratorul are in total 800.000- 900.000 de clienti, retail plus corporate, iar politele RCA ocupa 80% din portofoliu, cele CASCO - 10% si restul de 10 procente din portofoliu sunt ocupate de celelalte forme de asigurari (non-auto).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri