Ionut Oprea: In 2008 vrem sa angajam primul blogger full-time din Romania
George Demian: Care este genul de companii pentru care promovarea pe bloguri este cea mai indicata?
Ionut Oprea: Cele care sunt dispuse sa asculte si sa invete, apoi sa aplice si sa se adapteze. Sunt doua aspecte de luat in calcul: performanta unei activitati de marcom printr-un blog, care trebuie macar sa justifice costurile, si care pentru companiile care nu sunt pregatite pentru a dedica suficiente resurse acestei directii, e posibil sa nu le justifice, si riscul de a atrage in loc de bunavointa bloggerilor romani, dispretul lor, in cazul in care calci pe vreun bec.
Practic, blogul, ca si alte solutii de marketing neconventional, iti cere sa experimentezi destul de mult, si ai asadar nevoie de multa atentie pentru a minimiza riscurile care ar putea aparea. Promovarea pe sau prin bloguri e cel mai indicata pentru companiile care inteleg asta si sunt dispuse sa experimenteze, tocmai pentru a obtine rezultate mari cu bugete mici, care e idealul oricarei activitati de marketing, conventional sau neconventional.
Inapoi la articol