Cristina Savuica: `Salariul mediu al unui HR Manager intr-o multinationala - 1800 euro net lunar'
Marius Ghenea: Afacerile locale se fac mai bine cu oameni locali
Gabriela Lungu: Un Senior Consultant in PR castiga in tara jumatate din salariul unui profesionist din Occident
Ionut Oprea: In 2008 vrem sa angajam primul blogger full-time din Romania
Cristian Ionescu: Retailul domina topul celor mai riscante sectoare de activitate
Razvan Stroescu: Preturile apartamentelor vechi ar putea sa scada in urmatorii 3-4 ani
Nina Bratfalean : Lansarea unui model auto in Romania costa in medie 35.000 de euro
Madalina Didea: Sectorul financiar – bancar va fi pe locul intai in topul joburilor vacante si in 2008
Sever Scarlat: Pretul centralelor termice va creste cu 10% in 2008
Horatiu Florescu, Colliers: Prima tranzactie de peste 200 mil. euro pe piata de birouri, in 2-3 ani
Radu Vasilescu, ING: Randamentul mediu al unui fond de pensii pe 15-20 de ani va fi in jurul a 7%
Sorin Stancu, ProCa: Portabilele, vedeta anului 2007
Octav Dumitrescu, VB Leasing: Cea mai mare finantare din 2007 - 4,5 mil. euro
Ioan Vreme, Generali Fond de Pensii: Tintim spre un randament cuprins intre 11% si 12% pe an
4 / 15

Ionut Oprea: In 2008 vrem sa angajam primul blogger full-time din Romania

George Demian: Care este genul de companii pentru care promovarea pe bloguri este cea mai indicata?

Ionut Oprea:
Cele care sunt dispuse sa asculte si sa invete, apoi sa aplice si sa se adapteze. Sunt doua aspecte de luat in calcul: performanta unei activitati de marcom printr-un blog, care trebuie macar sa justifice costurile, si care pentru companiile care nu sunt pregatite pentru a dedica suficiente resurse acestei directii, e posibil sa nu le justifice, si riscul de a atrage in loc de bunavointa bloggerilor romani, dispretul lor, in cazul in care calci pe vreun bec.

Practic, blogul, ca si alte solutii de marketing neconventional, iti cere sa experimentezi destul de mult, si ai asadar nevoie de multa atentie pentru a minimiza riscurile care ar putea aparea. Promovarea pe sau prin bloguri e cel mai indicata pentru companiile care inteleg asta si sunt dispuse sa experimenteze, tocmai pentru a obtine rezultate mari cu bugete mici, care e idealul oricarei activitati de marketing, conventional sau neconventional.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri