3 / 14

Ordonanta de urgenta pe televiziune

Guvernul a modificat, prin Ordonanta de Urgenta, Legea audiovizualului, ca achizitionarea de spatiu publicitar televizat "nu poate fi facuta de un intermediar decat in numele si pe seama beneficiarului final"


Tot in noua lege scria ca plata se va face direct catre radiodifuzor de catre beneficiarul final al publicitatii televizate, in baza facturii emise de radiodifuzor catre beneficiar, iar "orice rabat sau avantaj tarifar, indiferent de natura acestuia, acordat de catre radiodifuzor, trebuie sa figureze pe factura emisa beneficiarului final al publicitatii televizate".


"Ordonanta de urgenta prin care companiile trebuie sa isi negocieze contractele direct cu canalele de televiziune pe care vor sa se promoveze, eliminandu-se astfel rolul agentiilor de media, a creat o mare povara operationala pentru toate posturile TV, in cazul Kanal D numarul facturilor emise intr-o luna crescand de la 30 de la 300, a declarat pentru Wall-Street.ro, Haluk Kurcer, directorul general al televiziunii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri