4 / 6

Lipsa educarii si a promovarii genereaza interesul scazut al romanilor

Romanii nu au perceput inca foarte bine ideea de investitie in Forex si nici nu sunt foarte atrasi. Managerul TeleTrade a identificat ca problema lipsa de promovare, dar crede ca aceasta piata se va dezvolta treptat si in Romania.

“Totul are un curs firesc. Vorbim de un produs financiar in care lumea trebuie sa capete incredere. Istoria recenta a Romaniei a aratat ca au mai fost si alte produse care au fost pacaleli, desi nu as da vina in totalitate doar pe reticenta romanilor. Cu cat va deveni mai cunoscut, cu atat vor fi si mai multe persoane dornice”, a decalarat acesta.

In acelasi timp, este necesara si o promovare a serviciilor din acest domeniu, de o educare a investitorilor. “Educarea reprezinta expunerea notiunilor de baza (dar si avansate -in functie de carui segment te adresezi) precum si a oportunitatilor si riscurilor la care se expune atunci cand decide sa plaseze o suma de bani in piata Forex”, a explicat Iulian Rizea. El vede acest proces realizabil prin mai multe moduri: seminarii, editarea de materiale usor accesibile avand ca tema piata Forex, emisiuni televizate, conferinte care sa trateze acest subiect, reclame. In fond, este foarte important sa fie expuse clar riscurile la care un investitor se expune atunci cand plaseaza bani pe piata Forex.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri