3 / 12

8: Palas Iasi, cea mai scumpa dezvoltare imobiliara din afara Capitalei

Omul de afaceri Iulian Dascalu (foto) a decis sa inaugureze ansamblul urbanistic Palas Iasi pe data de 31 mai, desi initial cel de-al doilea termen promis era luna aprilie, astfel incat magazinele sa profite de pe urma sarbatorilor de Paste.

Centrul comercial Palas face parte dintr-un complex de 260 de milioane de euro, fiind cea mai mare investitie a lui Dascalu si cea mai scumpa dezvoltare imobiliara din afara Bucurestiului.

Printre brandurile care vor fi prezente la Palas se numara H&M, Tommy Hilfiger, New Yorker, C&A, Stefanel, New Look, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Colin’s, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, KFC Drive Thru etc.

Palas Mall va avea o suprafata inchiriabila de 47.800 mp si va cuprinde 118 magazine, food court cu 1.000 de locuri, cinema multiplex, cafenele, restaurante, department stores, zone de joaca pentru copii.

Proiectul va include si Palas Shopping Street, o "strada comerciala" ce va include 38 de magazine, desfasurate pe o suprafata inchiriabila de 6.500 mp.

Anul trecut, cifra de afaceri a celor patru malluri Iulius a crescut usor la 41,4 milioane de euro, dupa ce in 2010 a fost de 41,25 milioane de euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri