3 / 6

Microsoft

Sediul Microsoft a fost improspatat de companie in urma cu doi ani pentru a sublinia si mai mult caracterul prietenos, centrat pe oameni al noului brand Microsoft. In spatiu s-au transferat si o parte din atributele pe care Microsoft vrea sa le comunice despre sine, un brand pasional, inovator, prietenos si mult mai aproape de client.


Conceptul reamenajarii este cel de micro-oras, culoarele au numele unor bulevarde sau strazi celebre, cum ar fi Broadway, Champs Elysees sau Wall-Street, salile de conferinta incorporeaza elemente care duc cu gandul la locuri din viata publica, cum ar sala de cinema sau cea de teatru. Mocheta din birou este completata de semne directionale in forma de „dale” similare cu cele din Windows 8. Spatiul este unul care sugereaza ideea de comunitate, insa la baza amenajarii continua sa stea, ca si pana acum, conceptul de "workplace advantage"- prin care Microsoft organizeaza spatiul punand accentul pe colaborare, atentie la factorul uman si flexibilitate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri