2 / 5

Client Care si Quality Control – Expresii noi pentru agenti

Razvan Gheorghe, Partner si Managing Director al companiei de consultanta Cushman & Wakefield Romania, spune ca actualul context economic a determinat aparitia unor expresii precum Client Care si Quality Control in viata agentiilor imobiliare si a consultantilor. Indiscutabil, clientii sunt mult mai selectivi, iar fara o abordare profesionala, dar mai ales fara un cadru etic, serviciul nu va fi castigat de agenti.

„Orice consultant trebuie sa inteleaga ca standardul serviciilor imobiliare este inalt si are o singura insemnatate, indiferent de compania la care lucrezi. Acest lucru inseamna ca cerintele sunt aceleasi pentru orice fel de agent dintr-o companie si, la randul lor, sunt identice pentru o companie mica sau mare”, subliniaza Razvan Gheorghe (foto).

Oficialul Cushman & Wakefield crede ca nu este vorba de o greseala in atitudinea agentilor imobiliari de pana acum, ci este vorba, mai ales, de faptul ca nu exista o reglementare in domeniul pietei de real estate. La fel ca si presedintele Colliers, Razvan Gheorghe spune ca serviciile consultantilor imobiliari pot fi imbunatatite prin studii si printr-o specializare cat mai buna pe domeniul ales.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri