2 / 6

CM de Fotbal, o oportunitate de business

Nici Campionatul Mondial de Fotbal nu a fost un eveniment neexploatat de mall-uri, fiecare proiect incercand sa vina cu o oferta cat mai personalizata pentru clientii microbisti.

“Desi nationala Romaniei nu s-a calificat la Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud, acest gen de competitie suscita interesul microbistilor romani care doresc sa vizioneze fotbal de inalta clasa. Astfel, la inceputul lunii iunie, am demarat «Campionatul Mondial de Premii», o campanie menita sa ii recompenseze pe toti cei care aleg sa urmareasca meciurile la terasele, cafenele si restaurantele din mall-urile Iulius”, spune Ovidiu Galan, de la Iulius Mall.

In plus, proprietarul celor patru mall-uri a creat puncte speciale, amenajate cu proiectoare si ecrane LCD, in zonele de food court si in cele de relaxare, astfel incat suporterii „sportului rege” sa se bucure pe deplin de meciuri.

Si Sun Plaza a pariat pe fotbal in aceasta vara, desfasurand o serie de activitati dedicate CM din Africa de Sud sub conceptul “Traieste fotbalul in Sun Plaza” .

“Am amplasat pe esplanada Vacaresti un teren de fotbal disponibil toata ziua pasionatilor si care, in week-end, este dedicat unei scoli de fotbal unde copiii pot invata tehnica de la antrenori profesionisti. In plus, sase mese de fusbal se afla la dispozitia clientilor, dar si a vedetelor. Rica Raducanu a fost in Sun Plaza si va reveni in ultima saptamana a CM, pentru a premia jongleriile cu mingea”, spune directorul general al EMCT.

Un alt eveniment a avut loc in weekendul trecut, cand AFI Palace Cotroceni a organizat impreuna cu Adidas o mini competitie pentru iubitorii de fotbal, mizele fiind mingea oficiala a Campionatului Mondial si cea mai performanta gheata de fotbal, F50 adizero.

Citeste in urmatorul slide cum oscileaza traficul mall-urilor pe timpul verii.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri