2 / 4

Ce s-a intamplat dupa preluare

Contractul de vanzare-cumparare a MagazinulDeCase.ro a fost semnat la sfarsitul lunii iunie, dar Sanoma a inceput sa faca primele schimbari in portalul imobiliar inca din luna mai. Prima data a fost automatizat procesul de postare a anunturilor, astfel incat orice proprietar sa isi poate activa sau dezactiva singur anuntul de vanzare a locuintei. De asemenea, cumparatorii pot salva cautarile si isi pot configura alerte pe baza unor filtre selectate.

“Lucrurile se intamplau mult mai greoi inainte, pentru ca toate aceste modificari se faceau printr-un departament de customer service, unde lucrau foarte multi oameni care sunau proprietarii sa-i intrebe daca au vandut, daca vor sa faca vreo modificare sau erau sunati de proprietari care ii anuntau ca si-au vandut apartamentul si nu vor sa mai fie contactati. Acum, toate aceste procese au fost automatizate si este mult mai simplu si mai rapid”, afirma Adina Vasilescu.

Automatizarea a avut insa si o parte negativa: din cei peste 20 de angajati ai portalului imobiliar, in prezent au mai ramas doar sapte. In plus, daca un proprietar nu isi face singur poze la proprietatea pe care vrea sa o vanda, el poate solicita un colaborator al portalului, care va realiza fotografiile necesare in schimbul sumei de 50 lei plus TVA.

O alta schimbare notabila a fost cea a sistemului de taxare a anunturilor publicate, intrucat prin introducerea sistemului online de postare a anunturilor, procesarea datelor a devenit mai ieftina, reflectandu-se intr-un pret mai scazut pentru utilizatori.

“Daca inainte, cel mai mic pachet era de circa 30 euro, acum este 10 euro plus TVA. Pentru cumparatorii nu este niciun cost si nu luam in calcul o astfel de varianta in urmatoarea perioada, intrucat pe timp de criza este mare nevoie de cumparatori”, explica managerul Sanoma Hearst.

O noutate introdusa de Sanoma pe MagazinulDeCase.ro a fost zona destinata anunturilor de inchiriere, unde costurile pentru proprietari sunt mai mici, de sapte euro plus TVA.

“Vom incepe o companie de promovare mai agresiva in toamna, cand revin studentii. Este o zona destul de activa, pentru ca sunt multi proprietari care prefera sa isi inchirieze locuintele, asteptand vremuri mai bune pentru vanzare”, este de parere Vasilescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri