3 / 5

Bulgari: Francesco Trapani

Francesco Trapani, 50 de ani, directorul executiv al Bulgari, cel mai mare producator italian de bijuterii, avea doar 27 de ani cand a preluat fraiele afacerii unchilor sai. Mai bine de zece ani a incercat sa-i convinga pe Paolo si pe Nicola Bulgari, presedintele si vice-presedintele companiei, sa imbogateasca portofoliul companiei cu noi marci de parfumuri, accesorii si, mai nou, cu hoteluri. Unii analisti financiari afirma ca aceasta expansiune ar putea dilua numele companiei si chiar afecta insasi structura de rezistenta a imperiului italian din domeniul bijuteriilor, insa Trapani este convins ca aceste noi achizitii vor aduce un capiltal important de imagine brand-ului Bulgari. El crede ca viitorul afacerii sale de peste 4,6 miliarde de dolari (3,4 miliarde de euro) depinde de filialele din Orientul Mijlociu, unde volumul de vanzari inregistrat anul trecut a crescut cu peste 9%.Bulgari se afla pe locul trei in lume in topul celor mai mari producatori de bijuterii, avand venituri anuale de peste un miliard de euro si o valoare de piata care se ridica la 3,6 miliarde de euro. Luna trecuta, oficialii grupului italian au anuntat ca se pregatesc pentru o achizitie majora in portofoliul sau, Bulgari prospectand piata in cautarea unui lider in materie de ceasuri, bijuterii sau accesorii. Compania a inregistrat, pe primul trimestru, o crestere a cifrei de afaceri de 31,5%, pana la 23,9 miliarde de euro, estimandu-se totodata o majorare a profitului net si a vanzarilor cu 12% pentru anul curent.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri