3 / 5

Povestea continua...

In 1974 Cartier relanseaza gama de marochinarie sub sloganul „Le must de Cartier”. Alegerea culorii bordo ca nota predominanta a reprezentat una din cele mai indraznete decizii luate de companie, intr-o perioada in care negrul domina acest sector. Astfel, culoarea Casei Cartier reuseste sa se impuna pe piata si devine in scurt timp un simbol al elegantei. Inca de la deschiderea primului magazin, maiestria bijutierilor au adus prestigiul Casei Cartier. Pantera, simbolul cel mai des utilizat, a dat nastere unor adevarate piese de colectie. De asemenea influentele civilizatiilor indepartate continentului european au adus o nota de extravaganta bijuteriilor create de Cartier, care au atras interesul interesul nu numai familiilor regale ci si al iubitorilor de frumos si rafinament. La un an de la implinirea a 150 de ani de existenta, Cartier prezinta clientilor sai „Colectia privata Cartier Paris”, care desi este influentata de perioada contemporana, are la baza traditia maestrilor ceasornicari. Noua colectie reuseste sa imbine creativitatea formelor cu miscarile ritmice. De asemenea formele bijuteriilor fac trimitere la stilul clasic Cartier adoptand semnele distinctive si caracteristice ale brandului.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri