3 / 8

Carol Parc Hotel

Carol Parc Hotel – ca de altfel toate hotelurile de acest gen din lume – exploateaza ceea ce hoteluri de lux de mari dimensiuni nu ofera, nu pot oferi, nu au disponibilitatea sau flexibilitatea sa o faca, acestea din urma fiind in principal realizate pe rationamente pur economice. Gradul foarte ridicat de personalizare al serviciilor este posibil atat prin numarul relativ mic de camere si de oaspeti dar si prin raportul foarte mare de personal pe camera; astfel daca intr-un hotel "normal" de lux acest raport este de 1.5-1.7 angajati pe camera la Carol Parc Hotel acesta va atinge in curand 3.5-3.7 angajati pe camera. Pregatirea si calitatea angajatilor difera de asemenea. Astfel, daca la majoritatea hotelurilor mari de lux personalul are doar pregatirea profesionala necesara, la Carol Parc Hotel exista ospatari sau cameriste cu studii superioare, vorbitori de una sau mai multe limbi straine si cu o baza solida de cultura generala ceea ce le permite o anumita dezinvoltura in comunicare si in a se intretine cu oaspetii, a fi foarte receptivi la exigentele si dorintele acestora.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri