3 / 5

Acesta este si cazul magazinelor brand-ului Old Navy, unde vanzarile

Acesta este si cazul magazinelor brand-ului Old Navy, unde vanzarile au scazut cu 20 la suta in luna octombrie. De asemenea, manusile de iarna si fularele s-au vandul la pretul de un dolar in ultimele saptamani.

“ Nu am mai intalnit o situatie de acest gen pana acum. Lupta este crancena, iar retailerii sunt intr-adevar speriati”, declara Jennifer Black, analist al pietei de retail, care activeaza in domeniu de aproape 30 de ani.

Magazinele universale au fost cele mai afectate in ultima luna, cu o scadere medie a vanzarilor de 12,8 la suta. In consecinta, retaileri precum J.C. Penney apeleaza la masuri tot mai drastice pentru a-si depasi concurentii si a atrage atentia consumatorilor. Astfel, in conditiile in care vanzarile au scazut cu 13 la suta, cei de la Penney au inceput campania "The Biggest Sale of Them All", reducand preturile anumitor produse cu pana la 60 la suta.

O strategie similara a fost adoptata si de Neiman Marcus, dupa ce s-au confruntat cu o scadere de 27 la suta a vanzarilor in luna octombrie. In cadrul campaniei "First Call Sale", ei vand produse recent lansate pe piata, care nu au preturi reduse in mod obisnuit, cu o reducere de pana la 40 la suta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri