4 / 8

Target

Targetul destination spa-ului este format din persoane cu varste intre 25 si 60 ani, studii superioare (manageri, directori de companii, antreprenori etc.), venituri medii si peste medii in cautare de servicii de sanatate, relaxare si wellness.

Prima categorie de consumatori sunt cei interesati de servicii de recuperare medicala, preventie sau ameliorarea diferitelor afectiuni. Spa-ul se adreseaza atat clientilor interesati de servicii complexe de detoxifiere, anti-aging, slabire, cat si persoanelor care au nevoie de relaxare profunda.

In ceea ce priveste clientii, Cocor Spa are ca obiectiv principal transformarea romanilor consumatori de servicii spa in strainatate in consumatori fideli ai centrului din Neptun, precum si educarea populatiei Romaniei in ceea ce priveste importanta unor astfel de terapii realizate intr-un cadru standardizat si de catre profesionisti.

Un al treilea target este format din turistii straini care trebuie sa perceapa Romania ca potentiala destinatie de vacanta spa.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri