4 / 7

Investitia initiala

Magazinul a fost deschis pe 3 decembrie 2009, chiar inainte de sarbatori, asa ca a urmat o perioada buna din punctul de vedere al vanzarilor dar, mai ales, in ceea ce priveste feedback-ul de la clienti.

Acum, la putin mai mult de o luna de la inaugurarea magazinului, bonul de cumparaturi al clientilor variaza intre 50 lei si 180 lei pentru cunoscatorii in domeniu, care sunt deschisi sa incerce lucruri noi.

Investitia initiala s-a ridicat la putin peste 40.000 euro si a constat in echipamente si lucrarile de amenajare a spatiului, iar, treptat, s-au adaugat costurile cu achizitionarea produselor.

Targetul magazinului este reprezentat de persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, lucreaza in multinationale, calatoresc mult, au o cultura a gustului, stiu ce sa ceara si recunosc brand-urile.

Cu toate acestea, Adriana Sohodoleanu declara ca ii trec pragul si foarte multi tineri, interesati sa descopere lucruri noi, care inteleg foarte bine care sunt caracteristicile de baza ale ciocolatei artizanale, precum si diferenta dintre aceasta si ciocolata de masa.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri