Pe lângă aceste beneficii, care sper să fi convins deja cât mai mulți dintre cititorii acestei rubrici, aș vrea să vorbim în continuare despre câteva utilizări surprinzătoare ale acestei platforme.

Automatizarea întregului proces de HR

Una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă departamentul de resurse umane este recrutarea și selecția membrilor echipei. monday.com facilitează acest proces prin intermediul unui board interactiv în care se pot centraliza toate cererile de angajare, CV-urile candidaților și stadiul fiecărui proces de recrutare. Mergând mai departe, se pot seta taskuri specifice pentru facilitarea procesului de onboarding, organizarea trainingurilor sau evaluarea performanțelor. Iar beneficiile nu se opresc aici. Cu monday.com puteți automatiza întregul proces de salarizare, fluidizând astfel, în totalitate, activitatea departamentului de HR.

Automatizarea proceselor de product development

Spunem product development, spunem cantității uriașe de informații și documentație. Cu monday.com toate datele pot fi centralizate într-un singur loc accesibil, sub forma unui board personalizabil. Acest lucru elimină confuziile legate de versiuni diferite ale documentelor și oferă o privire de ansamblu asupra proiectului. Mergem mai departe în procesul de product development și spunem că task-urile pot fi asignate cu ușurință membrilor echipei, iar termenele limită pot fi monitorizate în timp real, asigurând astfel alocarea eficientă a resurselor și evitarea supraîncărcării unor membri ai echipei. În plus, echipa de product development poate interacționa în timp real, oferind feedback și actualizând stadiul proiectului.

Automatizarea creativă a proceselor de marketing

Haideți să vorbim acum despre un brand care, la prima vedere, pare o surpriză când spunem că utilizează monday.com: Opera House din Sydney, Australia. În fiecare an, Sydney Opera House se bucură de 10,9 milioane de vizitatori și găzduiește peste 1.800 de spectacole la care participă peste 1,4 milioane de spectatori. Atrage o gamă diversă de interpreți de talie mondială, de la Lizzo și Prince, la orchestre simfonice.

La 50 de ani de la înființare, Sydney Opera House își îndreaptă privirea spre generațiile actuale de public, incorporând numeroase procese digitale în activitatea sa curentă. Prin utilizarea monday.com, Sydney Opera House a reușit să centralizeze toate informațiile legate de proiecte într-un singur loc. Fie că este vorba despre producții artistice, evenimente culturale sau proiecte de mentenanță a clădirii, boardurile personalizate redau o privire de ansamblu asupra stadiului fiecărui proiect. De asemenea, procesul de planificare al spectacolelor a fost automatizat și eficientizat. Studiul de caz Sydney Opera House realizat de monday.com arată că, doar în cadrul unei echipe, în 3 luni de zile au fost implementate 22 000 automatizări, fiecare dintre acestea înlocuind taskuri manuale ca emailuri, raportare sau introducere de date.

Sper că am reușit să vă conving de versatilitatea monday.com. Am încredere că, în 2024, alegem smart să fim eficienți și creativi. Despre beneficiile monday.com aplicate brandului dumneavoastră, eu și echipa Mediapost Martech vă așteptăm la un call aici.

Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.

Sursa foto: Alexandru Ciobanu