SLK vine cu plafonul panoramic vario cu functia Magic Sky Control, care isi schimba luminozitatea la apasarea unui buton, poate trece din stare opaca in stare transparenta.

Cele trei motorizari, 1,8 litri 184 CP (40.300 euro cu TVA), 204 CP (43.600 euro cu TVA) si 3,5 litri 306 CP (54.500 euro cu TVA), vin in standard cu functia start/stop.

Noul SLK dispune de un volan sport multifunctional cu partea inferioara aplatizata , tapiterie de piele cu capacitatea de a reflecta lumina solara, lumina ambientala si sistem Airscarf pentru incalzirea gatului, prezent si la predecesorul sau.

Mercedes-Benz ofera pentru prima data trei versiuni pentru plafonul vario realizat din material usor: doar in cateva secunde aceasta functie transforma roadsterul intr-un coupé cu plafon “fix” la simpla apasare a unui buton – si vice versa: versiunea de baza este un plafon vopsit in culoarea autovehiculului, alternativ, exista si optiunea unui plafon vario panoramic cu sticla fumurie.

Citeste si:

SLK 200 BlueEfficiency cu transmisia cu sapte raporturi 7G-TRONIC PLUS, consuma 6.1 litri de combustibil la o suta de kilometri. Acest model ajunge de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 7 secunde si atinge viteza maxima la 237 km/h (240 km/h pentru modelele cu transmisie manuala).

Modelul SLK 250 BlueEFFICIENCY are ca dotari standard transmisia automata 7GTRONIC PLUS si consuma 6,2 litri la 100 de kilometri (144 de grame de CO2 per kilometru). Acesta ajunge la 100 de km/h in 6.,6 secunde, si poate atinge viteza maxima de 243 km/h.

Motorul V6 al SLK 350 BlueEFFICIENCY dezvolta 306 cai putere, datorita capacitatii sale cilindrice de 3498 centimetri cubi, folosind aceasta putere pentru a accelera de la 0 la 100 km/h in 5,6 secunde (atingand viteza maxima de 250 km/h).

Exista de asemenea trei versiuni de suspensie pentru care se poate opta: o suspensie conventionala din otel in dotarea standard, o suspensie sport cu arcuri si amortizoare mai rigide, un pachet Dynamic Handling, printre ale carui avantaje se poate mentiona suspensia cu amortizare continua. Acesta dispune de un sistem de amortizare continua si ajustabila controlat electronic, astfel incat autovehiculul ruleaza lin chiar si pe suprafete denivelate.