“Credem in viitorul Ssangyong si intentionam sa valorificam din plin potentialul brandului care va creste in special datorita faptului ca SYMC a devenit membru al Mahindra & Mahindra Group, ceea ce inseamna investitii in noi tehnologii si modele noi, cu un design atragator”, spune Dudy Perry, CEO al New Kopel Group.

Ssanyong este in competitie cu Hyundai, Kia, Mitsubishi si Toyota.

Publicul tinta al automobilelor Ssangyong este reprezentat de persoane private si de companii care operaza off road, cum ar fi firmele de securitate, cele care ofera servicii industriei petroliere.

Citeste si:

In 2011, va fi disponibil pentru achizitie noul model Korando C200, un SUV aflat deja la a patra generatie, iar incepand cu luna ianuarie 2012, acestuia i se va adauga noul Action Sport, un Sport Utility Truck. Pentru inceput, automobilele SsangYong vor fi expuse in showroom-ul din Bucuresti, la sediul Union Motors din Otopeni.

“Intentionam ca in primul an sa ne extindem reteaua de distributie cu 10 noi dealership-uri ce vor comercializa modelele Ssangyong”, spune Dudy Perry.

New Kopel Group a raportat pentru 2010 o cifra de afaceri de 25 milioane euro, in crestere cu 78% fata de anul 2009. Pentru anul 2011 grupul estimeaza o cifra de afaceri ce va depasi 30 milioane euro.