New Kopel Group, prin intermediul diviziei sale New Kopel Car Import, este noul importator unic in Romania al marcii coreene de automobile SsangYong, incepand din ultimul trimestru al anului 2011.
“Credem in viitorul Ssangyong si intentionam sa valorificam din plin potentialul brandului care va creste in special datorita faptului ca SYMC a devenit membru al Mahindra & Mahindra Group, ceea ce inseamna investitii in noi tehnologii si modele noi, cu un design atragator”, spune Dudy Perry, CEO al New Kopel Group.

Ssanyong este in competitie cu Hyundai, Kia, Mitsubishi si Toyota.

Publicul tinta al automobilelor Ssangyong este reprezentat de persoane private si de companii care operaza off road, cum ar fi firmele de securitate, cele care ofera servicii industriei petroliere.

In 2011, va fi disponibil pentru achizitie noul model Korando C200, un SUV aflat deja la a patra generatie, iar incepand cu luna ianuarie 2012, acestuia i se va adauga noul Action Sport, un Sport Utility Truck. Pentru inceput, automobilele SsangYong vor fi expuse in showroom-ul din Bucuresti, la sediul Union Motors din Otopeni.

“Intentionam ca in primul an sa ne extindem reteaua de distributie cu 10 noi dealership-uri ce vor comercializa modelele Ssangyong”, spune Dudy Perry.

New Kopel Group a raportat pentru 2010 o cifra de afaceri de 25 milioane euro, in crestere cu 78% fata de anul 2009. Pentru anul 2011 grupul estimeaza o cifra de afaceri ce va depasi 30 milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri