B-Max adopta o mare parte din stilul modelului Fiesta, desi la un nivel mai inalt. Monovolumul este primul Ford care va primi noul motor EcoBoost cu trei cilindri, iar cum constructorul auto a spus ca acest motor va ajunge si in America de Nord se poate trage concluzia ca autoturismul va fi exportat.

Atat cele doua motorizari de un litru, cat si B-Max vor fi asamblate la Craiova. Ford ar putea inchide productia modelului Fiesta la fabrica braziliana din Cuantitalan, pentru a asambla B-Max.

Motorizarile pe benzina B-MAX ar putea fi 1,0 litri cu puteri intre 89 CP si 108 CP, precum si un 1,6 litri de 148 CP. Variantele diesel de 1,6 litri vor dezvolta intre 89 CP si 108 CP.

Citeste si:

Noul monovolum de clasa mica B-MAX se va situa in gama sub modelul C-MAX si va concura cu Opel Meriva, Renault Modus.

Ford a inceput in iunie la uzina de la Craiova productia primelor prototipuri B-Max realizate in Romania, urmand ca pe durata verii sa asambleze peste 70 de astfel de masini.