Pana in prezent, clientii putea gasi informatii pe site-ul companiei si isi puteau configura autovehiculul, dar nu puteau cumpara direct prin intermediul internetului.

"Acum, cu numai cateva clickuri pot incheia tranzactia", a spus directorul de marketing pentru piete globale al grupului Renault, Steve Norman.

Clientul va plati 500 de euro, va furniza informatiile necesare pentru cartea de identitate a masinii si va alege dealerul de unde va ridica masina si va achita diferenta. Preturile sunt aceleasi ca in reteaua de dealeri.

Citeste si:

In prima faza, vor fi oferite doar doua modele pe site-ul italian al Dacia, o versiune in serie limitata a berlinei Sandero si o alta serie limitata diesel, a explicat Norman.

Dacia va testa programul pentru 6-12 luni in Italia, inainte de o posibila extindere la alte tari. Pentru moment nu se pune problema oferirii unui serviciu similar pentru modelel Renault, a adaugat reprezentantul grupului.

In martie, Renault a anuntat ca va experimenta in Europa un program de vanzare a modelelor Dacia prin internet, pentru a pregati lansarea anul viitor a unui program mai larg, care sa protejeze pozitia de lider a grupului francez pe piata automobilelor low-cost fata de concurenti precum Peugeot.