"Vom produce automobile la capacitate maxima in anul 2015, iar instalatiile unitatii de productie vor fi finalizate in 2013. In ceea ce priveste nivelul productiei de anul viitor, in functie de cererea de pe piata, speram sa ajungem undeva la 100.000 de vehicule B-Max", a afirmat Schneider, prezent la Salonul Auto de la Frankfurt, transmite Mediafax.

Referitor la al doilea model pe care constructorul intentioneaza sa il produca la Craiova Schneider a spus doar ca va fi o masina de clasa mica.

Reprezentantul Ford a spus ca negocierile privind modificarea contractului prin care Ford a preluat uzina din Craiova, in 2007, ar putea fi finalizate pana la 31 decembrie si ca planul investitional nu va fi schimbat. El a mai spus ca pana in prezent s-au facut progrese in ceea ce priveste noile conditii ale contractului si ambele parti sunt multumite de negocieri.

Citeste si:

In luna iunie Ford a anuntat ca va produce, pe langa B-Max, inca un model de clasa B, imediat dupa ce va inceta productia utilitarei usoare Transit Connect. Uzina va deveni astfel o unitate de productie specializata pe vehicule clasa B.

Primele unitati B-Max vor fi livrate anul viitor, noul model urmand sa fie construit exclusiv in Romania.

Potrivit contractului initial semnat cu Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, Ford Romania trebuia sa ajunga pana in septembrie 2011 la un volum de productie de peste 250.000 unitati, in caz contrar compania americana urmand sa plateasca statului daune de pana la 25% din valoarea achizitiei Automobile Craiova. Anul trecut insa Ford a obtinut acordul Guvernului privind prelungirea termenului pentru 2013.