Noul MPV compact de la Chevrolet adopta un aspect mai indraznet, cu o linie coborata a acoperisului si o silueta inspirata de modelele crossover, pastrand o parte frontala specifica Chevrolet. Linia zvelta a acoperisului modelului Orlando este completata de pasajele rotilor proeminente si cu aspect puternic, care adapostesc roti cu jante de 16, 17 sau 18 inch.

Orlando vine cu o platforma de Cruze modificata, tractiune fata, trei motorizari (1,8 litri benzina 141 CP, 2 litri diesel 131 CP, 2 litri diesel 163 CP) si trei niveluri de echipare (LS Plus, LT Plus, LTZ).

Pentru Orlando, Chevrolet spune ca s-a inspirat de la modelul Corvette cand a realizat cabina dubla.

La interior, lumina ambientala de culoare albastra, specifica Chevrolet lumineaza instrumentele de bord si butoanele de comanda mari si lizibile, amplasate destul de bine.

Orlando este o masina care ofera destul spatiu pentru 7 pasageri (al treilea rand de scaune vine in standard), insa poate fi folosit si pentru a transporta diverse lucruri, volumul maxim de incarcare este de aproape 1.500 litri. Monovolumul are un pret de pornire cu mult sub concurenti, de 14.790 de euro cu TVA.

Modelul mai are in portbagaj un compartiment de depozitare si unul foarte interesant in spatele radioului, unde putem ascunde diverse bunuri si ne putem conecta la USB.

Pentru test am primit un Orlando de 1,8 litri benzina aspirat 141 CP, transmisie manuala in 5 trepte, cu echiparea LTZ, al carui pret ajunge la circa 16.000 euro cu TVA.

Propulsorul nu este nici lent, dar nici rapid, iti da destula putere cat sa conduci relaxat. Daca vrei sa schimbi treptele rapid va trebui sa te concentrezi, schimbatorul trebuie ghidat in treapta a 3-a, nu va intra de la sine. Masina de peste 1,5 tone atinge 100 km/h in 11,6 secunde si ajunge la o viteza maxima de 185 km/h.

Experienta la volan este foarte placuta, ai impresia ca esti intr-un SUV american si te simti in siguranta. Vizibilitatea este excelenta. Nu te deranjeaza nimic in Orlando, este foarte silentios si raspunde bine la comenzi. La denivelari confortul este la cote bune.

Am reusit sa tin consumul urban undeva la 10 litri, in timp ce in afara orasului propulsorul pe benzina a avut un consum de 7 litri la 100 km.

La capitolul dotari, Orlando vine cu cu airbaguri duble frontale, laterale si tip cortina, jante de aluminiu standard pentru versiunile de echipare LT Plus si LTZ.

Echiparea de baza LTZ include aer conditionat, ESC, 6 airbaguri, oglinzi electrice si incalzite, 7 locuri, scaun sofer si pasager reglabil pe 4 directii, geamuri electrice fata cu impuls, coloana de directie reglabila pe inaltime, Radio-Cd Mp3, computer de bord, ABS, senzor de parcare spate, alarma.

Prin programul Rabla cu 3 prime de casare, Orlando are un pret de pornire de 12.100 euro cu TVA. Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici.

Date tehnice Chevrolet Orlando

Combustibil: benzina

Cilindree cmc: 1796

Citeste si:

Putere maxima CP (rpm): 141 (6.200)

Cuplu maxim Nm (rpm): 176/3.800

Viteza maxima km/h: 185

Acceleratie 0-100 km/h s: 11,6

Cutie viteze manuala 5 trepte

Consum urban (l/100km) 9,7

Consum extra-urban (l/100km) 5,9

Consum combinat (l/100km) 7,3

Lungime mm: 4652

Latime mm: 1836

Inaltime mm: 1633

Greutate kg: 1528

Ampatament mm: 2760

Volum rezervor litri: 64

Volum portbagaj litri: 100/900/1.500