Producatorii germani de piese si componente auto Continental si Dräxlmaier vor sa-si extinda activitatea din Romania, fiind interesati sa deruleze pe termen scurt si mediu mai multe investitii in productie, cu o valoare cumulata de aproape 170 milioane euro, potrivit Ministerului Economiei.
Grupul Continental vrea sa investeasca 15,7 milioane euro in extinderea capacitatii de productie a Contitech Fluid Automotive Romania, iar pentru acest proiect a solicitat acordarea unui ajutor de stat, in conformitate cu reglementarile legale.

In urma investitiei vor fi create 300 de locuri de munca, potrivit Mediafax.

Totodata, Continental intentioneaza sa continue investitiile in 2012 si 2013 la Timisoara, unde vor fi cheltuiti 71 milioane euro si vor fi create 400 de noi locuri de munca, la Sibiu, unde compania va aloca aproximativ 35 milioane euro si va crea 300 de locuri de munca, dar si la Brasov, unde va fi deschisa o fabrica de pompe de combustibil. Investitia se cifreaza la 20 milioane euro, iar numarul locurilor de munca nou create va fi de 500.

Pe de alta parte, Dräxlmaier ia in calcul derularea unei noi investitii in Romania, in valoare de 26,8 milioane euro. Noua fabrica ar crea 1.000 de locuri de munca, iar clientii principali vor fi producatorii germani de masini Daimler si Porsche.

Ministrul Economiei, Ion Ariton, a discutat aceste proiecte cu reprezentantii celor doua grupuri, cu prilejul unei vizite de lucru la Munchen, in Germania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri