Compania auto germana a inregistrat in anul 2005 venituri in crestere cu 5,2 la suta comparativ cu anul 2004, ajungand la valoarea de 46,7 miliarde euro (55,6 miliarde dolari).

Pentru anul 2004, profiturile au fost ajustate in crestere datorita unor schimbari de contabilitate corelate proviziilor de pensii.

Vanzarile s-au majorat cu cinci procente, comparativ cu anul 2004, cele mai bine vandute fiind modelele Mini BMW si Rolls-Royce. Astfel, impactul negativ al cursului de schimb si al costurilor ridicate ale materiilor prime au fost compensate de cresterea vanzarilor. Scaderea cursului dolarului a condus la o reducere a profitabilitatii exporturilor catre SUA.

Compania germana cu sediul in Munchen si-a redus participatia detinuta din actiunile producatorului londonez Rolls-Royce de motoare utilizate pentru aeroplane, elicoptere si barci. Aceasta miscare este prognozata a aduce castiguri de 300 milioane euro (358,7 milioane dolari) pentru compania germana, in primul trimestru al anului curent.

Ultimii ani nu au fost o perioada foarte buna pentru faimoasa marca Rolls-Royce. Firma a fost cumparata in 1998 de constructorul german Volkswagen, care a platit suma de 479 milioane lire sterline (790 milioane dolari) pentru uzina Rolls-Royce de la Crewe (Nord-Vestul Angliei) si marca Bentley. Cu toate acestea constructorul auto german BMW a achizitionat numele Rolls-Royce, care a fost detinut de compania aerospatiala Rolls-Royce PLC. BMW a fost de acord sa permita firmei Volkswagen sa continue productia de autovehicule marca Rolls Royce la uzina de la Crewe pana in 2003.

Incepand cu 1 Ianuarie 2003, autoturismele Rolls-Royce Phantom de 5,8 metri si 2,5 tone si un pret de vanzare de 300.000 dolari au fost ansamblate de BMW la uzina de la Goodwood din Sudul Angliei. Uzina de la Goodwood are 400 de angajati si a produs 500 de autovehicule Rolls-Royce in primul an de functionare, jumatate din productia uzinei fiind destinata pietei SUA, cea mai mare piata pentru autovehiculele marca Rolls-Royce.