Porsche ofera adrenalina in stilul lui, inconfundabil, de la viteze mici. O apasare a acceleratiei de la 60 km/h la 80 km/h ne lipeste de scaun o secunda, ne aduce un zambet si ne face sa credem ca vine furtuna. Pentru a aduce sunetul motorului in interior, inginerii germani au lucrat mult, pana si rama geamurilor a fost conceputa special si contribuie la simfonie. Optional este disponibil un buton pentru esapament care aduce un sunet suplimentar mult mai puternic.

Cand auzim numele Porsche ne gandim ca masina costa si consuma exagerat de mult, este doar pentru anuminte persoane si nu este pentru drumurile denivelate din Romania. Dar nu este asa, cel mai ieftin Porsche costa 55.700 euro cu TVA, este cabrio, un Boxster, are un motor de 2,7 litri 265 CP si atinge 100 km/h in 5,7 secunde.

Boxster-ul nostru a consumat in jur de 14% pe autostrada, un nivel maxim, pentru ca am condus numai in treapta a doua (peste 100 km/h) si a treia (peste 150 km/h), accelerand destul de des. Interesant este ca transmisiile Porsche raman in treapta inferioara un timp dupa o accelerare in forta, fiind pregatite sa te traga in scaun in orice fractiune de secunda. Nu cred ca un posesor de Porsche ar conduce asa de turat ca noi si nu si-ar menaja masina. In mod normal consumul ar trebui sa nu sara de 10%.

Pe autostrada A3 am depasit 130 km/h intr-un Porsche decapotabil, nu am simtit turbulente, masina are o aerodinamica de invidiat.

In nicio alta marca nu m-am simtit mai bine decat in Porsche pe drumuri denivelate de tara, trecand prin localitatile de langa Targoviste, Campulung, pe traseul nostru in drum spre Cheile Gradistei (250 km).

Citeste si:

Porsche a rupt mitul ca este doar o masina pentru drumuri bune, nu am simtit sau auzit componentele rotilor ca vibreaza din cauza drumului prost. Secretul ar fi, pe langa tehnologia pe care o inglobeaza, rotile foarte mari (dimensiuni roti 911 Carrera intre 235/40 ZR 19 si 305/30 ZR 20). Orice groapa este prea mica pentru o asemenea anvelopa.

Caravana Porsche a avut 22 de masini, impartite in doua grupe, care au rulat pe acelasi traseu. Fiecare grupa avea un pilot german care ne spunea prin statii cand este liber si putem depasi alte masini, noi nu aveam voie sa schimbam ordinea masinilor in coloana. Dupa circa 40-50 de km ne opream si treceam in masina din fata, moment in care se schimba si soferul, pentru ca in fiecare masina erau cate doua persoane.

Cateva dintre modelele Porsche pe care le-am condus in aproximativ 450 km au fost Cayenne Turbo S (166.000 euro cu TVA, 550 CP, 100 km/h - 4,5 secunde), Panamera Turbo (160.000 euro cu TVA, 520 CP, 100 km/h in 4,1 secunde), 911 Carrera S (115.800 euro cu TVA, 400 CP, 100 km/h in 4,3 secunde).

Indiferent de model, SUV, limuzina sau coupe, de putere si pret, orice model Porsche ai alege iti ofera aceleasi senzatii: siguranta, control si stabilitate, confort.

Anul acesta, Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding Romania, importatorul marcii germane pe plan local, va lansa doua modele noi, in iulie Panamera, iar in septembrie 911 Turbo, pe lista de asteptare fiind si SUV-ul Macan.

Showroom-ul marcii germane este din luna mai in noul centru Porsche Pipera, deschis in urma unei investitii de 15,3 milioane euro. PIA se asteapta anul acesta la vanzari de 150 de unitati Porsche.

Porsche Inter Auto deschide noul centru auto din Pipera

Porsche Inter Auto deschide noul centru auto din Pipera