Noul BMW Seria 4 Coupe are un ampatament mai lung, un ecartament mai lat si o garda la sol mai mica decat BMW Seria 3 Coupé pe care il inlocuieste. Suspensia joasa coboara centrul de greutate al automobilului cu 500 de milimetri - cel mai coborat centru de greutate dintre toate modelele actualului portofoliu BMW.

Interpretarea de design mai sportiva a BMW Seria 4 Coupe scoate in evidenta calitatile dinamice. Un element nou pentru BMW Seria 4 Coupé este reprezentat de Air Breathers, o fanta aerodinamica in spatele rotilor fata care reduce forta de rezistenta in aceasta zona. Pasajele musculoase ale rotilor si ecartamentul lat au o contributie importanta la designul coborat al spatelui, cu linii orizontale proeminente.

La lansare, modelul sport cu doua usi va dispune de urmatoarele motoare: unul pe benzina, cu sase cilindri dispusi in linie, la BMW 435i Coupé; unul pe benzina, cu patru cilindri, la BMW 428i Coupé si unul diesel, cu patru cilindri, la BMW 420d Coupé.

Citeste si:

De la lansare versiunile pe benzina sunt disponibile si in combinatie cu sistemul inteligent de tractiune integrala BMW xDrive.

Standard, puterea motoarelor este transmisa catre puntea spate prin intermediul transmisie manuale cu sase trepte. Optional, BMW va combina toate variantele de motorizare cu o cutie de viteze sport automata cu opt rapoarte care va permite conducatorului sa schimbe vitezele manual, prin utilizarea clapetelor de pe volan.