"Traseul variantei de ocolire a municipiului Brasov, Tronson III DN 13 - DN 1 se desprinde din centura existenta care face legatura intre DN11 si DN13 (Tronsonul II) printr-un pasaj superior ce traverseaza DN 13 (legatura intre varianta de ocolire si DN 13 se realizeaza prin intermediul unui nod rutier). Contractul de lucrari a fost atribuit firmei Vectra Service, iar consultanta este asigurata de firma Egis Romania", se arata intr-un comunicat al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), scrie Mediafax.

Valoarea totala a contractului este de 97,5 milioane lei (fara TVA), din care 85% reprezinta finantare nerambursabila din bani europeni, iar diferenta din fonduri de la bugetul de stat.

Tronsonul respectiv include patru pasaje, cu lungimi de 85 - 132 metri, si un pod de 26 de metri. Legatura cu reteaua stradala a orasului va fi realizata printr-o intersectie cu sens giratoriu.

Compania de Drumuri precizeaza ca a transmis antreprenorului Vectra Service notificari in vederea cuantificarii sumelor reprezentand penalitati datorate de catre acesta.

Citeste si:

Tribunalul Brasov a aprobat la finele lunii noiembrie intrarea in insolventa a Vectra Service.

In martie 2012, CNADNR a semnat cu Alpine Bau un contract pentru constructia lotului I al centurii, acordul fiind reziliat in iulie 2013, din cauza intrarii in insolventa a constructorului. Stadiul fizic al lucrarilor la momentul rezilierii contractului era de 56%.

Documentatia de atribuire a contractului pentru tronsonul I a fost finalizata, urmand sa fie transmisa spre aprobare la Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice. Pentru tronsonul II al centurii, documentatia contractului de proiectare si executie a fost deja transmisa ANRMAP, se mai arata in comunicat.