Massimo Frascella, sef design exterior Land Rover: "Discovery Sport este primul model dintr-o noua familie de SUV-uri, introduce o noua generatie Discovery, nu este un inlocuitor pentru Freelander 2 sau Discovery 4. Proiectul Discovery a inceput in urma cu 4 ani, insa eu lucrez la el de doar 3 ani, pentru ca atunci am venit in companie". Designerul italian a lucrat in trecut pentru Ford si Kia in America.

In doar 3 saptamani de la primele poze aparute pe internet, Land Rover a primit 12.000 de comenzi. Discovery Sport va fi disponibil in doua variante, cu cinci sau sapte locuri. Ca pret, noul model va fi putin mai scump decat Evoque. Discovery Sport va veni cu sisteme noi in industria auto, precum airbaguri pentru pietoni care se deschid pe parbriz in momentul unui eventual impact. Pe lista de dotari figureaza si sistemul autonom de franare de urgenta, care la viteze mai mici de 50 km/h permite evitarea coliziunilor, iar pana la 80 km/h poate reduce gravitatea acestora.

Murray Dietsch, Discovery Sport Vehicle Line Director: "Discovery Sport vine cu un sistem complet nou de infotainment si aplicatii pentru a conecta telefonul, airbaguri pentru pasageri si multe alte dotari care pot varia in functie de piete. Transmisia automata este fabricata in America de Nord de ZF si este singura care ofera 9 trepte in combinatie cu un sistem 4x4 permanent".

Gama de motorizari pentru Discovery Sport este 2 litri diesel 150 CP, 2,2 litri diesel 150 CP si 190 CP, 2 litri benzina 240 CP. Transmisia automata poate fi combinata doar cu motorul pe benzina de 240 CP si motorul diesel de 2,2 litri diesel 150 CP si 190 CP. Pentru teren accidentat, sistemul Terrain Response dispune de setarile iarba, pietris si zapada, noroi si nisip, iar pentru deplasarea pe carosabil dispune de o setare dinamica, care schimba in rosu culoarea afisajului si asigura un comportament sportiv.