De asemenea, specialistii CNADNR confirma calitatea necorespunzatoare a pamantului de fundare.

"In urma masuratorilor de capacitate portanta realizate de catre CESTRIN in data de 23.09.2015 cu echipamentul PRIMA 100, au rezultat valori de 16MPa (megapascal — n. r.), 25MPa, 56MPa, sub valoarea optima de 80MPa, ceea ce conduce la lipsa capacitatii portante, deci terenul de fundare nu este corespunzator", se mentioneaza intr-un raport al Directiei, citat de Agerpres.

De platit, deocamdata, platim noi!

Soseaua a fost inaugurata cu doua zile inaintea prezidentialelor de anul trecut, dar a fost deja inchisa din cauza numeroaselor probleme care puneau in pericol viata soferilor.

„De platit, deocamdata, platim noi. Si prin nefolosirea autostrazii, pana la urma platim indecizia, incompetenta de ambele parti si o legislatie deficitara. Exista o vina si de partea constructorului care a executat lucrari de mantuiala, si de partea CNADNR”, declara Catalin Drula, vicepresedinte al asociatiei ProInfrastructura, la Digi 24.

Citeste si:

Lotul trei al Autostrazii Sibiu-Orastie a fost inaugurat in noiembrie 2014 de ministrul de atunci al Transporturilor Ioan Rus, in zona venind si premierul Victor Ponta.

Lotul are o lungime de 22 de kilometri, dintre care sase au fost afectati de alunecari de teren. Contractul pentru acest tronson a fost semnat in mai 2011, avand o valoare de 182,9 milioane de euro.