Importatorul Peugeot considera ca tinta de 13.000 de unitati (autoturisme si utlitare) este realista, dupa ce anul trecut vanzarile totale ale Trust Motors au totalizat 13.119 unitati, dintre care 10.512 autoturisme si 2.607 vehicule utilitare. Importatorul isi stabilise o tinta de 12.000 de unitati pentru 2006.

Anul acesta, Trust Motors va incepe in martie comercializarea noului model 206 sedan, iar in partea a doua a anului, cel devreme in iulie, va lansa modelul 4007, primul automobil de teren al marcii Peugeot, au precizat pentru NewsIn, reprezentantii Trust Motors.In prezent, Trust Motors are o retea de 20 dealeri care acopera 37 de judete ale tarii. Anul acesta, in reteaua Trust Motors vor intra sapte noi complexe de tip Bluebox.

Anul trecut, Peugeot a avut 4,4% din piata auto romaneasca, iar vanzarile sale au crescut cu 24% comparativ cu 2005 cand in tara au fost comercializate 10.600 de automobile.In 2006, cele mai vandute modele au fost cele din seria 206 - 3.417 unitati, urmate de seria 307 cu 2.422 de unitati si de modelul de clasa mini 107 care si-a gasit 1.638 de cumparatori.

Citeste si:

La salonul auto care se va desfasura intre 6 si 18 martie la Geneva, Peugeot va prezenta trei premiere mondiale: automobilul de teren 4007, versiunea decapotabila a lui 207 (CC) si o varianta sportiva, numita 207 RC.Peugeot a vandut anul trecut 1,1 milioane de masini in 27 de tari europene, in scadere cu 2% fata de 2005. Peugeot a avut o cota de 7,2% pe piata europeana.

La inceputul lunii februarie, romanul Mihai Panaitescu a castigat cea de-a patra editie a Concursului de Design Peugeot, cu proiectul FLUX. Panaitescu are 20 de ani si este student la Torino, devenind cel mai tanar castigator al concursului de design al Peugeot. FLUX este o masina compacta de oras, "un vehicul usor de folosit care se potriveste cu diferite stiluri de viata", mentioneaza un comunicat al Peugeot.

In prima zi de presa a Salonului International Auto de la Geneva, Mihai Panaitescu va primi trofeul "La Griffe" din partea presedintelui Peugeot, Frederic Saint Geours. La acelasi concurs de design, romanul Cristian Sano s-a clasat pe locul al patrulea cu proiectul LiiON, facand parte din cei zece finalisti ai competitiei.