Producatorul italian Fiat ia in calcul posibilitatea de a construi un model cu pret asemanator Logan-ului, iar proiectul este in discutia oficialilor companiei, a declarat la salonul de la Geneva, Sergio Marchionne, presedintele executiv al Fiat.

"Modelul ar putea fi inspirat de conceptul Logan", a spus Sergio Marchionne potrivit NewsIn, adaugand ca "proiectul este pe masa, iar in prezent discutam despre cum sa dezvoltam acea platforma si unde sa producem masina".

Fiat ii va ajuta pe indienii de la Tata sa construiasca un automobil care va fi vandut pe piata indiana cu preturi incepand de la 100.000 de rupii (1.700) euro, incepand cu anul 2008. Tata Motors, va realiza masina de 1.700 de euro (2.200 dolari) la o uzina a carei constructie a inceput pe 21 ianuarie in orasul Singur din provincia West Bengal.

In decembrie 2006, cei doi constructori au format o companie mixta pentru a produce vehicule Fiat si Tata la uzina italienilor din orasul indian Ranjangaon. Cele doua companii au spus ca vor investi 665 milioane euro in aceasta cooperare din care vor iesi anual 100.000 de automobile si 200.000 de motoare.

Ideea unei masini fiabile, dar ieftine, pentru pietele emergente este promitatoare pentru marci precum Toyota, Nissan, Skoda sau General Motors, care spera sa atinga acelasi succes ca si Renault cu Logan. Grupul Renault a vandut in doi ani jumatate peste 400.000 de masini Logan, iar in 2009, productia mondiala a acestui model ar trebui sa atinga 700.000 de unitati.

Importanta acestor masini tine de faptul ca, fara ele, strazile tarilor mai sarace ar continua sa fie populate de masini vechi si poluante din Occident, sau ar fi pline de automobile fabricate local, in linii de asamblare vechi de cateva decenii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri