Mazda a comercializat in Romania 196 de unitati in luna februarie a acestui an, inregistrand o crestere de 32,4 % fata de luna precedenta si de aproape 9 ori de aceeasi perioada din 2007, datorita noilor modele recent lansate si serviciilor dedicate clientilor, informeaza compania.
Potrivit comunicatului de presa, cele mai bine vandute modele Mazda in luna februarie au fost Mazda3 si Mazda2, cu 83 si respectiv 33 de unitati comercializate. De asemenea si noua Mazda6 a avut un debut promitator pe piata din Romania, cu 26 de unitati comercializate in luna care tocmai s-a incheiat.

Pe de alta parte, numarul punctelor de distributie Mazva va creste la 20 in anul 2008, prin deschiderea a 11 noi show-room-uri, in care va fi expusa una dintre cele mai tinere game de modele de pe piata. Mai mult, Mazda a lansat in Romania cu doar o luna in urma si serviciul Mazda Europe Service (MES), care este destinat asistentei clientilor care se confrunta cu dificultati tehnice.

Producatorul japonez de automobile Mazda a vandut in luna ianuarie 148 de masini in Romania - de sapte ori mai mult decat in perioada similara din 2007.

Cele mai bine vandute modele in luna ianuarie a acestui an au fost Mazda3 cu 57 de unitati, Mazda2 cu 43 de unitati si CX-7 cu 20 de unitati. Cresterea vanzarilor s-a datorat si extinderii retelei de dealeri, de la trei in ianuarie 2007 la opt la finele aceluiasi an. Pana la sfarsitul lui 2008 Mazda spera sa numere alte 12 noi locatii.

Producatorul japonez de automobile Mazda a vandut anul trecut 1.028 de masini in Romania, in crestere cu 170% fata de anul 2006, cand a comercializat 381 de automobile.

Pentru anul acesta, tinta de vanzari a Mazda este de 2.000 de unitati, aproape dublu fata de numarul de masini vandute anul trecut. "Performanta din Romania confirma si rezultatele inregistrate la nivel european. Mazda a vandut in Europa 311.200 unitati in 2007, cel mai mare volum din ultimii 16 ani", se arata in comunicat.

Cele mai bine vandute modele au fost Mazda3 (358 de unitati) si Mazda6 (246 de unitati). Noul model de clasa mica Mazda2, lansat in octombrie 2007, si-a gasit 117 clienti de la lansare pana la sfarsitul anului. Pentru acest model Mazda a avut alte 300 de comenzi pana in prezent.

O contributie semnificativa in cresterea vanzarilor a avut si modelul CX-7. Vanzarile SUV-ului Mazda au demarat in septembrie, iar pana la sfarsitul anului au fost comercializate 76 de unitati.

Cresterea vanzarilor s-a datorat si extinderii retelei de dealeri, de la trei in ianuarie 2007, la opt la finele aceluiasi an. Pana la sfarsitul acestui an Mazda spera sa numere alte 12 noi puncte.

Mazda a vandut anul trecut peste 311.000 unitati in Europa, fiind cel mai mare volum din ultimii 16 ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri