Potrivit lui Daniel, intentia companiei Renault este de a comercializa circa 100 de modele Laguna 3 pe luna.

Acesta a mai spus ca Laguna 3 va beneficia de o garantie de trei ani in limita a 150.000 km (fara limita in primii doi ani). De asemenea, Jacques Daniel a precizat ca acest tip de garantie este clasica, insa ca spre deosebire de perioada anterioara a fost crescuta limita de timp de la doi la trei ani.

Pe de alta parte, directorul comercial al Renault a afirmat ca principalii concurenti ai Laguna 3 sunt Volkswagen Passat, Ford Mondeo si Peugeot 407.

La randul sau, directorul de marketing al Renault Romania, Rafael Treguer, a declarat, in cadrul unei conferinte de presa, ca Laguna 3, care a avut lansarea oficiala in Romania pe 11 martie 2008, va fi disponibila pe piata autohtona in doua variante: Berlina si Break. Laguna 3 Berlina va beneficia de trei niveluri de echipare si cinci variante de motorizare, iar modelul Break va fi disponibil in doua modele de echipare, cu trei tipuri de motorizari.

Renault anuntase anterior, alaturi de lansarea Laguna 3 din martie, lansarea in a doua jumatate a acestui an, pe piata din Romania, a primului sau autovehicul SUV, numit "Koleos".

Citeste si:

Renault se asteapta ca vanzarile pentru cele doua versiuni ale Laguna 3 si SUV sa ajunga la cateva mii de unitati.
Potrivit lui Jacques Daniel, Grupul este lider pe piata auto din tara de mai bine de noua ani, cu o cota de piata de 40%, cota ce include si vanzarile de automobile Dacia.

Renault detine in Romania 40 de dealeri parteneri, 53 de puncte de vanzare si 42 de unitati de service.

Renault a comercializat pe piata autohtona de automobile, in 2007, aproximativ 30.000 de unitati, ceea ce a ajutat Grupul sa se pozitioneze pe locul sase la nivel mondial in privinta vanzarilor.

In 2007, profitul net al Renault a scazut cu 7,6%, la 2,734 miliarde euro, fata de performanta de 2,960 miliarde euro inregistrata in 2006. Grupul si-a confirmat tintele stabilite pentru 2008, privind obtinerea unei marje operationale de 4,5% si o crestere de peste 10% a vanzarilor fata de 2007.