Cele mai multe vanzari au fost realizate de catre Fiat LCV, cu 2.040 de unitati comercializate in primele trei luni ale acestui an, in crestere cu 94% fata de primul trimestru al anului 2007, cand au fost vandute 1.051 unitati. Fiat s-a situat pe locul doi, cu un volum al vanzarilor in primele trei luni ale acestui an de 1.878 autoturisme, in crestere cu 54% fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost comercializate 1.222 autoturisme. La mare distanta, locul trei in topul vanzarilor este ocupat de marca Alfa Romeo, cu un volum de 53 autovehicule comercializate in trimestrul I din 2008, in crestere cu numai 4% fata de perioada similara a anului 2007, cand au fost vandute 51 de unitati.

In functie de model, cele mai bune vanzari ale marcii Fiat au fost inregistrate de Ducato, cu 1.125 unitati comercializate in trimestrul I din 2008, fata de 505 unitati vandute in aceeasi perioada a anului trecut. Urmatoarele clasate au fost modelul Grande Punto, cu 329 unitati comercializate si modelul Panda, din care au fost vandute 310 unitati.

In ceea ce priveste celelalte marci comercializate de Autoitalia, marca Ssang Yong a inregistrat o scadere a vanzarilor de 28% in primul trimestru al acestui an, cu 43 unitati comercializate, fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost vandute 60 de unitati. Totodata, s-a inregistrat o crestere a vanzarilor in cazul marcii Maserati, prin comercializarea a opt autovehicule in acest an fata de perioada similara a anului precedent (2 unitati). De asemenea si marca Lancia a inregistrat o crestere, ca urmare a comercializarii unui numar de 11 unitati in 2008 fata de opt masini vandute in perioada similara din 2007.

Tinta de vanzari a Autoitalia Group pe piata romaneasca in anul 2008 este de circa 20.000 de unitati, cu 20% mai mult decat vanzarile de anul trecut.