Noul serviciu auxiliar al celor de la BMW permite utilizatorilor sa trimita informatii legate de locatie, inclusiv adrese complete, tuturor celor care folosesc serviciul Google Maps, direct de la bordul automobilului pe care il conduc.

Totodata, aceasta aplicatie ofera posibilitatea de a initia ghidarea catre o anumita ruta, imediat ce se acceseaza un buton specific acestei operatiuni.

Pentru a putea utiliza serviciul MyInfo, proprietarii automobilelor trebuie doar sa caute o adresa sau numele unei companii, pe Internet, prin Google Maps, pentru ca, apoi, sa trimita cu ajutorul butonului “Send” informatiile gasite si sa aleaga o masina.

Odata aflati in masina, soferii trebuie doar sa apese pe butonul MyInfo al meniului asistat de BMW si sa aleaga destinatia dorita, care va fi gasita in mod automat cu ajutorul numarului de telefon asociat cautarii efectuate.

Principalul beneficiu al noului serviciu initiat de producatorul de automobile este acela ca da utilizatorilor sansa de a naviga in interiorul acestui sistem fara a mai fi nevoiti sa noteze sau sa printeze informatiile din adresa si sa le introduca, apoi, manual.

Citeste si:

De asemenea, acesta permite adaugarea a pana la zece destinatii diferite in cadrul serviciului MyInfo, scrie Motor Authority.

Serviciul a fost lansat deja in Europa si Canada, si va fi valabil pentru toate modele BMW (X5, X6, Seria 1, 3, 5, 6 si 7) care vor aparea pe piata in 2009.

Grupul german BMW, numarul unu mondial in productia de autoturisme premium, a anuntat, luna trecuta, rezultate financiare pentru anul 2007 peste estimarile pietei, reiterandu-si obiectivul de a-si spori vanzarile in 2008 la toate cele trei marci pe care le detine.

Profitul net al BMW a crescut cu 9% in 2007, la un record de 3,13 miliarde euro, fiind sustinut de vanzarile robuste si veniturile mari.