Reducerile de pret pentru modelele Ford sunt pana la 31 decembrie 2008.

“Aceasta campanie este expresia determinarii echipei Romcar de a face diferenta, in linie cu marca pe care o reprezinta. Prin aceasta campanie venim in intampinarea sarbatorilor de iarna cu o solutie convenabila pentru clientii nostri”, a declarat Dragos Magdalina, director de vanzari Romcar.

Bugetul investit de Romcar impreuna cu reteaua sa de distributie in dezvoltarea campaniei pe canalele radio, online, outdoor, presa si direct marketing se ridica la suma de 800.000 euro.

“Am optat in final pentru Mos Craciun - pentru ca mari si mici, tineri sau batrani, directori de flota experimentati sau tanara aflata la achizitionarea primei masini - toti au o legatura prin spiritul sarbatorii”, a adaugat Laura Andreescu, director marketing si comunicare Romcar.

Citeste si:

Vanzarile Ford in Romania au crescut cu 23,63% in primele noua luni ale anului la 18.089 de unitati. Cel mai vandut model pe plan local a fost noul Focus cu 4.530 de unitati, urmat de Fiesta cu 3.916 unitati.

Romcar estimeaza anul acesta comercializarea a 26.000 de unitati, reprezentand o crestere de 20% fata de 2007.

Romcar este reprezentantul marcii Ford in Romania din anul 1992 si aduce pe piata romaneasca 15 modele Ford, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare.