"Lansarea (evenimentul/PR/etc.) poate ajunge si la 75.000 euro, cum a fost cazul cand am lansat GT-ul la hotelul REX din Mamaia in 2007”, a declarat, pentru Wall-Street, Mike Costache, brand manager pentru Maserati in Romania.

Anul acesta, Auto Italia Group, importatorul Maserati pe piata locala, a adus in Romania noul Quattroporte, iar anul viitor va lansa un model decapotabil.

Timpul de asteptare pentru un model Maserati este intre 4-8 luni, iar cel mai dorit model Maserati este GranTursimo S.

"Vom termina anul acesta cu 35-36 de livrari si vreo 10 comenzi pt anul viitor. In total noi am importat putin peste 100 de unitati si mai sunt vreo 20-30 aduse din afara (majoritatea sunt second-hand-uri)", a precizat Costache.

Citeste si:

Auto Italia Group a comercializat anul trecut 22 de unitati noi si doua unitati second-hand, in timp ce numarul contractelor incheiate a fost de 43 de unitati, in 2006 a vandut 16 unitati, iar in 2005 a livrat 11 masini. In 2004, au fost 18 livrari si in 2003 au fost livrate 6 unitati, showroom-ul fiind deschis in luna septembrie.

Profilul cumparatorului de Maserati este reprezentat de oamenii de afaceri intre 30-50 de ani, pasionati de automobilism, in cautare unei experiente unice la volan, care isi doresc o nota de exclusivitate oferita de marca in sine.

Auto Italia a semnat la sfarsitul lui 2002 acordul de distribuitor unic al marcii Maserati.