Pentru 2009, Moldovan estimeaza o crestere a vanzarilor cu 60% fata de anul trecut, la 4.000 de unitati.

Oficialul Weltauto a precizat ca in aceasta perioada de criza tinta companiei nu este comercializarea autovehiculelor aduse din strainatate, ci aceea de a oferi clientilor posibilitatea schimbarii masinii pe care o detin.

"Criza a influentat intr-o masura mai mare comertul cu autovehicule noi decat cel cu autovehicule de ocazie. Nu ne propunem sa comercializam autovehicule aduse din strainatate, chiar daca la prima vedere ar parea o potentiala sursa de profit. Ne concentram asupra clientilor pe care ii avem deja in Romania, oferindu-le posibilitatea de a schimba masina pe care o detin ori de cate ori doresc", a spus Horatiu Moldovan, citat de NewsIn.

In ceea ce priveste importurile de masini de ocazie, compania Weltauto prognozeaza o scadere a acestora in 2009 si o crestere a reinmatricularilor. "'Ne bazam pe un element cand facem aceasta prognoza: preturile scazute ale masinilor second-hand din Romania, preturi generate in principal de ofertele atractive ale societatilor de leasing, al caror numar de masini recuperate de catre societatile de leasing ca urmare a neplatii ratelor a crescut", a precizat Moldovan.

Din acest an, reteaua Weltauto va avea patru noi membri: Auto Grip si Dona la Constanta, Porsche la Timisoara si Complexit la Cluj.

Weltauto, divizia de masini de ocazie a Porsche Romania, infiintata in 2004, comercializeaza orice marca de autovehicule de ocazie. Centrul pilot a fost la Porsche Bucuresti Nord, iar din 2006 afacerile Weltauto s-au extins la nivel national.