Vanzarile de autoturisme noi au scazut in primele sapte luni din 2009 cu 52,5%, la 82.821 unitati, fata de perioada similara a anului trecut, cand erau raportate 174.414 unitati, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA).
In iulie 2009 au fost comercializate 12.211 de automobile, in scadere cu 58,6% fata de iulie 2008, cand au fost raportate vanzari de 29.479 unitati, scrie NewsIn.

Vanzarile de autoturisme noi autohtone au fost, in luna iulie, de 4.538 unitati, in scadere cu 49,3% fata de iulie 2008. In primele sapte luni ale lui 2009, au fost vandute 26.080 unitati, in scadere cu 52,3% fata de perioada similara a anului trecut.

Vanzarile de autoturisme noi din import au fost in iulie de 7.673 unitati, in scadere cu 62,6% fata de iulie 2008. In primele sapte luni din acest an au fost vandute 56.741 masini din import, in scadere cu 52,6% fata de perioada similara a lui 2008.

Piata auto, care include autoturisme, vehicule comerciale si autobuze, a totalizat in primele sapte luni din 2009 92.526 unitati, in scadere cu 56,1% fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost raportate 210.705 unitati.

Dacia este constructorul cu cea mai mare cota de piata pe luna iulie, de 37,2%, urmare a unui numar de 4.538 unitati comercializate. Skoda are o cota de piata de 6,2% (763 unitati comercializate), iar Hyundai si Kia detin fiecare o cota de piata de 6,1% (748, respectiv 743 unitati comercializate).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri