Renault Fluence va fi produs la uzina Oyak-Renault din Bursa (Turcia), in locul berlinei Megane II, pe aceeasi linie de productie. In 2011, Renault va lansa o versiune 100% electrica.

Fluence are doua propulsoare pe benzina, declinate in doua versiuni: 1,6 16v 110 CP, cuplat cu o cutie de viteze automatica sau manuala si 2,0 16v 140 CP, cuplat cu o cutie de viteze manuala sau cu o transmisie continuu variabila CVT, care va fi disponibila intr-un moment ulterior lansarii in Romania.

Pentru diesel sunt doua motorizari 1,5 dCi 85 CP si 105 CP. Versiunile diesel poarta semnatura Renault eco² datorita unui nivel de emisii de CO2 de numai 119 g/km.

Noul sedan are o lungime de 4,62 m, latime de 1,80 m, inaltime de 1,48 m si un ampatament de 2,70 m. Fluence se situeaza prin dimensiuni si prestatii intre segmentul familialelor compacte (segmentul C) si segmentul mediu superior. Volumul portbagajului este de 496 litri.

Comenzile pentru aerul conditionat, comenzile pentru radio si telefon sunt amplasate sub volan. Sistemul de aer conditionat este standard. Modelul are aeratoare si in partea din spate a habitaclului.

Scaunul soferului poate fi reglat cu +/- 35 mm pe inaltime, cursa maxima ajungand la 240 mm, in timp ce volanul este reglabil pe inaltime si in profunzime. Bancheta din spate este fractionabila 2/3 – 1/3.

Alte dotari sunt cardul de acces si de pornire „maini libere” si inchidere de la distanta.

Dotarea standard a modelului Renault Fluence cuprinde ABS, AFU si 6 airbag-uri inca de la primul nivel de echipare. Puntea fata este de tip pseudo-McPherson cu brat inferior dreptunghiular, iar puntea spate este un ax semirigid.

Incepand cu noiembrie 2009, Renault Fluence va fi comercializat in Turcia, Rusia si Romania.

Renault Fluence este al cincilea model produs in uzina Oyak-Renault, alaturi de Noul Renault Symbol si Clio III (versiunile cu 3 usi, 5 usi si break).