El a confirmat, astfel, cifrele publicate in presa in acest week-end.

Magna si-a elaborat conceptul de redresare cu "mare atentie si grija". "Va spun clar: nu ne-am modificat conceptul stabilit la 31 mai", a spus Wolf, in cadrul unei conferinte de presa la Frankfurt, anunta NewsIn.

Cifrele depasesc estimarile care circulau anterior in Germania. Pana in prezent, Magna indicase ca ar putea reduce circa 10.000 din cele 50.000 de locuri de munca de la filialele europene ale General Motors, la care urmeaza sa preia 55% capital.

Ministrul german al economiei, Karl-Theodor zu Guttenberg, a declarat ca se astepta la diminuari mai severe decat cele anuntate in primavara de Magna.

Seful guvernului regiunii belgiene Flandra, Kris Peeters, a pledat in fata Comisiei Europene cauza fabricii Opel din Anvers, sustinand ca ar putea evita inchiderea, in cazul in care soarta sa ar fi hotarata numai pe criterii economice.

"Pe criterii economice, sunt convins ca Anvers are o situatie mai buna decât alte fabrici din Germania", a declarat Peeters, dupa o reuniune cu vicepresedintele Comisiei Europene, Günter Verheugen.

Duminica, Belgia a reprosat Germaniei atitudinea pe care a avut-o in chestiunea Opel si s-a aliat cu Spania si Ungaria, alte doua tari amenintate de disponibilizari in masa, pentru a gasi moduri de a contracara decizia Berlinului la nivel european.

Vineri, sindicatele europene ale companiei Opel anuntau ca se vor intâlni pe 23 septembrie la Anvers pentru a discuta cu reprezentantii Magna despre posibilitatea mentinerii in activitate a uzinei belgiene.