„Logan are o viata scurta, Dacia este perena, Logan este schimbabil. Dupa Logan urmeaza ceva, caruia i se va termina viata probabil in cativa ani. Urmeaza o alta familie. Aici sta forta constructorului. Masinile vor fi tot in plaja asta de pret. Va fi un pas si calitativ dar si ca performante”, a precizat Stroe.

Potrivit oficialului Dacia, „Logan-ul ramane cativa ani de zile si el va fi inlocuit cu o alta gama”.

Constructorul roman de automobile Dacia a lansat pe 29 septembrie 2009 o carte despre cei zece ani petrecuti impreuna de Dacia si Renault. Cartea a cuprinde informatii referitoare la reperele majore ale dezvoltarii constructorului roman de automobile, ilustrand principalele evolutii din cei zece ani care au marcat renasterea marcii Dacia dupa intrarea sa in cadrul Grupului Renault.

Cartea are raspunsuri la cateva intrebari, “De ce au esuat primele incercari de privatizare din anii ’90? Cine este “parintele” proiectului Logan? Cum s-a nascut ideea unei masini competitive? Ce rol au jucat “scotienii” in designul Logan? Ce automobil urma sa fie fabricat la Colibasi potrivit contractului de privatizare din septembrie 1999? Era Logan proiectat pentru o comercializare globala? Cum s-a nascut Sandero? Sunt doar cateva din intrebarile care-si gasesc raspunsul in cartea anuntata si care vor constitui adevarate surprize pentru foarte multi”.

Publicatia cuprinde si interviuri acordate de cei mai importanti executivi care au fost implicati in privatizarea intreprinderii, in proiectul Logan dar si in design, marketing, management.

Autorul cartii este jurnalistul Dan Vardie, membru fondator al Asociatiei Presei Auto din Romania si al Asociatiei Internationale Autobest.

Constructorul de automobile Dacia a aniversat pe 2 iulie 2009 zece ani de la preluarea de catre Renault, timp in care s-a transformat dintr-o marca nationala intr-o marca internationala, produsele sale fiind vandute pe 60 de piete de pe 4 continente.

Dacia: 10 ani de la preluarea de catre Renault

Dacia: 10 ani de la preluarea de catre Renault